Stav: |
Velmi dobrý, včetně CD
|
Dostupnost: | Skladem pro e-shop |
Vazba: | Pevná |
Počet stran: | xvii, 470 |
Jazyky: | česky |
Edice: | Business books 32x |
Vydání: | Vyd. 1. |
ISBN: | 9788025100325 |
Vydáno v: | Brno |
Vystaveno: | út 23. dubna 2024 10:16 |
Číslo položky: | 824915 |
Jak se připravit na řemeslo obchodníka – jaké reálné cíle si stanovit, jak se učit
obchodovat od úplného začátku nebo jak rozvíjet již získané znalosti a
dovednosti
- co je neurolingvistické programování (NLP) a jak vám pomůže při obchodování
- jaké jsou tři charakteristiky dobrého obchodníka a jak se podle nich řídit
- jak se připravit na první kontakt se zákazníkem
- proč je důležitý první dojem a jak to udělat, aby byl co nejlepší
- jaký je rozdíl mezi aktivním a pasivním nasloucháním
- jaké existují techniky kladení otázek a kdy kterou použít
- jaké známe typy rozhovorů a kdy je který vhodný
- co dělat, když klient vaše zboží odmítá, jak reagovat na jeho kritiku, jak
- co obsahují tzv. styly či techniky vyjednávání, jaké argumenty na zákazníka v
danou chvíli „zabírají“
PhDr. Vojtěch Černý, Ph.D., psycholog, psychoterapeut, firemní konzultant, trenér rozvoje psychosociálních dovedností. Téměř 20 let se věnuje přípravě a realizaci rozvojových programů pro různé profese v rozličných oborech v celé republice. V rámci těchto programů klade důraz na osvojení praktických dovedností, řešení konkrétních problémů zákazníků a trénink. Pracuje rovněž jako osobní poradce pro vrcholový management při řešení osobních problémů managementu.
Objednávkám nad 699 Kč
Sběratelské kusy i knižní novinky
A s radostí
Za hotové a s vlastním odvozem